Skip to content

دستگاه پهن کن

امروزه حرفه نانوایی و شیرینی پزی، به یکی از حرفه‌ های محبوب و پولساز در کشورمان تبدیل شده است؛ به همین دلیل برای افزایش سرعت کار و پیشرفت روزافزون، از دستگاه‌ ها و تجهیزات مختلفی استفاده می‌ شود. یکی از این دستگاه‌ های مهم و کاربردی را می‌ توانیم دستگاه پهن کن معرفی کنیم.

این دستگاه جزو ضروری‌ ترین تجهیزات در نانوایی‌ های بزرگ یا کیک و شیرینی‌ پزی‌ های کوچک و محلی است و به دلیل داشتن قطعات مختلف و کارآمد، می‌ تواند در پهن کردن سریع خمیر نان یا شیرینی به شما بیشترین کمک را بکند. اگر می‌ خواهید اطلاعات بیشتری در مورد دستگاه پهن کن به دست بیاورید توصیه می‌ کنیم تا آخر این بخش، همراه ما باشید.

مجموعه صدراپخت تولید کننده انواع دستگاه نانوایی و انواع دستگاه پهن کن است. دستگاه های پهن کن این شرکت در سایزهای ۴۰ سانت و ۵۰ سانت طراحی شده اند. ابعاد این دستگاه ها 55*75*97 بوده و می‌ توان از آنها در مکان‌ هایی مانند رستوران‌ ها، نانوایی‌ ها یا جاهای دیگری که شیرینی و نان روغنی می‌ پزند استفاده کرد. بعضی از مدل‌ های این دستگاه ها دارای نقاله هستند و برخی دیگر به صورت ساده تولید شده اند.

دستگاه پهن کن

نکات قابل توجه قبل از خرید تنور دوار

arrow

خرید بهترین دستگاه پهن کن

برای اینکه بهترین نمونه‌ های دستگاه پهن کن را خریداری کنید، نیاز است تا یک شرکت یا برند مطمئن و شناخته شده را برای این کار انتخاب نمایید. به این منظور ما به شما شرکت صدرا پخت آذربایجان را که دارای ۱۵ سال سابقه علمی و عملی در زمینه تولید و ساخت تجهیزات نانوایی مدرن و ماشینی است معرفی می‌ کنیم

معمولاً  دستگاه‌ های دارای نقاله، برای تهیه نان لواش مورد استفاده قرار گرفته و می‌ توان از آنها در رستوران‌ ها نیز استفاده کرد. همچنین دستگاه‌ های بدون نقاله برای تهیه نان روغنی مورد استفاده قرار می‌ گیرند. در صورت نیاز به خرید انواع دستگاه پهن کن می‌ توانید از طریق راه‌ های ارتباطی ذکر شده با کارشناسان ما تماس گرفته و در صورت نیاز ، این دستگاه را تهیه کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌ توانید با شماره‌ های ۰۹۱۴۹۳۹۷۳۱۱ و ۰۴۴۳۲۷۲۳۲۸۹ تماس بگیرید.

ساخت دستگاه پهن کن خمیر

مشخصات فنی دستگاه پهن کن

  • بدنه دستگاه های پهن کن از استیل ضد زنگ ساخته شده است.

  • این دستگاه ها دارای شکل و اندازه‌ های مختلفی هستند؛ اما قابلیت قرارگیری در فضاهای کوچک را نیز دارند.

  • مصرف سوخت و انرژی نسبتاً مناسبی داشته و نسبت به دستگاه‌ های سنتی و قدیمی هزینه بالایی ندارند.

  • با دقت تمام و به صورت کاملاً یک دست، انواع خمیر را پهن می‌ کنند.

  • سرعت عمل بالایی داشته و استفاده روزانه از آن ها باعث کاهش کیفیت آنها نمی‌ شود.

  • دارای ظرفیت بالایی هستند و حتی می‌ توانند ۵۰۰ قطعه از انواع خمیر را به صورت روزانه تولید کنند.

  • دارای غلطک ضد چسبندگی هستند.

  • پایه‌ های آنها بسیار محکم است و در نمونه‌ های صنعتی و بزرگ، دارای پایه‌ هایی با زیره غلطان و چرخ دار هستند؛ بنابراین می‌ توان به راحتی آنها را جابجا کرد. 
weight

وزن

76 کیلوگرم

flash

برق مورد نیاز

220 کیلو وات، تک فاز، 5 آمپر

power

قدرت الکترو گیربکس

5/1 کیلووات

setting 2

تولید در سایزهای

40 و 50 سانت

cube

ابعاد دستگاه

55*75*97

ویدئو معرفی دستگاه پهن کن صدراپخت

Play Video

مزایای استفاده از دستگاه پهن کن اختصاصی

موضوع مهمی که باید بدانید این است که استفاده از دستگاه پهن کن اختصاصی، بر خلاف روش‌ های قدیمی و سنتی می‌ تواند مزیت‌ های فراوانی داشته باشد.

برخی از مهم‌ ترین مزایای این دستگاه ها عبارتند از:

    • سبب آسان سازی امور می‌ شوند.

    • احتیاج به نیروی انسانی و صرف هزینه و وقت زیاد را کاهش می‌ دهند.

    • به صورت کاملاً اتوماتیک فعالیت می‌ کنند.

    • امکان دخالت دست را کاهش داده و همین موضوع باعث رعایت بهداشت می‌ شوند.

    • با این دستگاه ها، دیگر نیازی به استفاده از افزودنی‌ های غیر مجاز جهت کاهش چسبندگی خمیر نیست.

    • نصب و راه اندازی آسانی دارند.

    • به راحتی با برق تک فاز و سه فاز کار می‌ کنند.

 

 

مزایای استفاده از دستگاه پهن کن

دستگاه خمیر پهن کن با بالاترین تکنولوژی روز جهان ساخته شده و می‌ تواند انواع خمیر را به بهترین حالت ممکن برش زده و پهن کند. در مورد طرز کار این دستگاه‌ ها باید بگوییم که در ابتدا خمیر را توسط غلطک‌ های ورودی، به اندازه مورد نظر نازک و فشرده می‌ کنند. سپس به کمک یک سری غلطک‌ های پهن کننده، عرض مطلوب و مناسب آنها مشخص می‌ شود و پس از تنظیم این موارد، خمیر پهن شده را از دستگاه خارج کرده و در اختیار افراد یا دستگاه‌ های دیگر، جهت پخت قرار می‌ دهند.

  •  

 

سوالات متداول دستگاه پهن کن

برای افرادی که می‌ خواهند بهترین نان یا شیرینی‌ های روغنی را با اندازه و ضخامت‌ های یکسان تولید کرده و در اختیار مشتری قرار دهند خرید این دستگاه توصیه می‌ شود.

تمامی نانوایی‌ ها، رستوران ها، فست فودی ها یا شیرینی پزی‌ های نیمه صنعتی و خانگی، به منظور تهیه انواع نان یا شیرینی‌ های مخصوص می‌ توانند اقدام به خرید و استفاده از این دستگاه کنند.

این دستگاه علاوه بر داشتن اندازه مناسب و استاندارد، از سرعت کار بالایی نیز برخوردار بوده و دقت و کارکرد بی‌ نظیری دارد. همچنین به دلیل داشتن بدنه استیل، شما می‌ توانید با خیال راحت آن را در مکان‌ های مرطوب قرار دهید، بدون آنکه نگران از بین رفتن آن باشید. 

خیر، هزینه حمل و نقل تمامی دستگاه های نانوایی از جمله دستگاه پهن کن بر عهده مشتری است.

نظرات مشتریان

نظرات مشتریان راضی صدرا پخت

robert-godwin-SPcFpXIME6M-unsplash (2)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
بهروز نقی‌زاده
مدیر عامل نان شیرین
robert-godwin-SPcFpXIME6M-unsplash (2)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
محمد قاسمی
مدیر عامل نان شیرین

طرز کار دستگاه پهن کن

 در مورد طرز کار انواع دستگاه‌ پهن کن باید بگوییم که برخی از آنها به صورت کاملاً اتوماتیک کار می‌ کنند.

شما در مرحله اول می‌ توانید ضخامت و اندازه خمیر را در اختیار آنها قرار داده تا در کمترین زمان ممکن، خمیر مورد نظر را به شما تحویل دهند. 

در نظر داشته باشید که انواع این دستگاه‌ ها به صورت‌ های مختلف از جمله صنعتی بزرگ یا رومیزی تولید می‌ شوند که هر کدام دارای ویژگی‌ های خاصی هستند و اقدام به تولید انواع خمیر با حجم و ضخامت مختلف می کنند.

توجه:

در صورتی که در حرفه نانوایی یا شیرینی‌ پزی مشغول به فعالیت هستید، توصیه می‌ کنیم خرید یک یا چند دستگاه پهن کن را اولویت اول قرار دهید. همانطور که متوجه شدید این دستگاه‌ ها از اهمیت بالایی برخوردار هستند و می‌ توانند میزان فروش شما را نیز به دلیل رعایت مسائل بهداشتی و افزایش کیفیت کار، بالا ببرند.

 همچنین در صورتی که قصد گسترش کار خود را دارید و تمایلی به استخدام نیروهای جدید ندارید، به جای آن می‌ توانید این دستگاه‌ ها را خریداری کنید که علاوه بر داشتن سرعت و دقت بسیار زیاد، مصرف انرژی کمی نیز داشته و می‌ توانند هزینه‌ های شما را نیز تا حد زیادی کاهش دهند.

 

مزایای استفاده از دستگاه پهن کن

خرید بهترین نمونه دستگاه پهن کن

در ابتدا قصد داریم در مورد تاریخچه ساخت دستگاه پهن کن خمیر که یکی از ضروری‌ ترین و مهم‌ ترین دستگاه‌ های صنعتی است بحث کنیم. طبق تحقیقات انجام شده، ساخت و تولید این دستگاه توسط یک نفر انجام نشد، ولی یکی از مهم‌ ترین مخترعان آن را می‌ توانیم کارل درایس معرفی کنیم که سال ۱۸۲۶ در کشور آلمان موفق به تولید بخش زیادی از این دستگاه به صورت امروزی شد.

 سپس در سال ۱۸۸۶، حق ثبت اولین اختراع پهن کن به جول ریچارد رسید. این ماشین شامل یک سری تجهیزات ضروری از جمله وردنه بود که کار پهن کن‌ های امروزی را با دقت بالاتر انجام می‌ داد. سرانجام در سال ۱۹۱۳، یوهان لاهنرپرس نوع پیشرفته‌ تری از دستگاه‌ های پهن کن را تولید و روانه بازار کرد، این دستگاه شامل عناصری مثل غلطک‌ های دو طرفه بود که قابلیت تنظیم کنترل و فاصله را داشتند.

آیا هزینه خرید و سفارش دستگاه پهن کن زیاد است؟

یکی از موضوعات مهمی که در کنار کیفیت و کارکرد دستگاه پهن کن برای بسیاری از متقاضیان اهمیت دارد قیمت این دستگاه‌ ها است؛ زیرا آنها می‌ خواهند با صرف کمترین هزینه دستگاه‌ هایی کارآمد و مناسب خریداری کنند.

 در مورد هزینه این تجهیزات باید بگوییم که قیمت دقیق آنها می‌ تواند به مواردی مثل نوع دستگاه، ظرفیت، تعداد خرید و نوسانات بازار بستگی داشته باشد. به عبارتی قیمت آنها به صورت مرتب تغییر می‌ کند و نمی‌ توانیم انتظار نرخ ثابتی از آنها را داشته باشیم.

 اگر قیمت انواع دستگاه‌ های پهن کن خمیر برای شما اولویت دارد، توصیه می‌ کنیم قبل از خرید در ابتدا با کارشناسان فروش ما صحبت کرده و پس از برآورد هزینه‌ ها و در نظر گرفتن هزینه های حمل و نقل، خرید خود را با خیال راحت انجام دهید. اما طبق نظر بسیاری از خریداران، دستگاه‌ های پهن کن جزو تجهیزاتی هستند که در عین کارآمد بودن، قیمت مناسب و قابل قبولی نیز دارند.

 

فرم تماس

تماس با ما

راه‌های ارتباطی با کارشناسان صدرا پخت

خانم عطایی

Rate this page

نظرات 2

  1. امین مصطفی زاده

    آیا دستگاه خمیر پهن کن صدرا پخت برای تهیه نان های روغنی هم مناسبه؟ چون نانوایی ما نان روغنی هم تولید می کنه و دنبال دستگاهی هستیم که کیفیت کار رو بالا ببره.

  2. Matinمدیر

    بله، دستگاه خمیر پهن کن صدرا پخت برای تهیه نان های روغنی هم خیلی خوب جواب می ده. مخصوصاً مدل هایی که بدون نقاله هستن، برای این نوع نان ها طراحی شدن و کمک می کنن خمیر رو دقیق و سریع پهن کنید. این دستگاه ها به بهداشت هم کمک می کنن چون نیاز به دخالت دست کمتره.


دیدگاه خودرا ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *