Skip to content

حضور شرکت صدرا پخت در بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی آیفود شیراز

شرکت نمایشگاه های بین المللی فارس به عنوان بزرگترین مرکز نمایشگاهی و تعاملات اقتصادی، صنعتی منطقه جنوب کشور با هدف توسعه و ارتقای علمی و فناوری کشور و فراهم آوردن زمینه مناسب برای تبادل تجربیات و معرفی فعالان صنایع مختلف با بهره گیری از ظرفیت های داخلی و مشارکت و همراهی شرکت های معتبر به برگزاری نمایشگاه های بین المللی، تخصصی و مردمی می پردازد. امکانات نمایشگاه شامل موارد زیر است:

17000 متر مربع فضاي سرپوشيده نمایشگاهی

3000 متر مربع فضاي باز مفيد نمايشگاهي

2300 متر مربع انبار نمايشگاهي

8000 متر مربع پارکینگ اختصاصي جهت غرفه داران

30000 متر مربع پاركينگ عمومي

خدمات حمل بارو پست مستقیم، نمازخانه، مرکز کمک های اولیه، سرویس های بهداشتی، پارک بازي، پیست کارتینگ بوفه، فست فود، غرفه های خدماتی اینترنت بی سیم (wireless) در کل سالنهای نمایشگاهی پوشش بیمه ای کل بازدیدکنندگان نمایشگاهی سیستم کنترل ، حفاظت و دوربین مدار بسته است. 

نمایشگاه تخصصی آیفود شیراز و حضور صدرا پخت

بیست و پنجمین نمایشگاه تخصصی آیفود شیراز

محل غرفه شرکت صدرا پخت آذربایجان در سالن نرگس غرفه 2/2/ که این سالن یکی از 6 سالن نمایشگاهی این مجموعه است که در این دوره نمایشگاه به صورت تخصصی در اختیار تولید کنندگان ماشین آلات نانوایی قرار گرفته بود و جمع صمیمی و جو رقابتی سالمی ایجاد نموده بود.

شرکت کنندگان در این سالن عبارت اند از شرکت صدرا پخت آذربایجان، شرکت آذریاپ، شرکت پاک اندیشان، شرکت تک پخت مهربان، شرکت تلاشگران سهند و همینطور اتحادیه نانوایان استان فارس بود که تمامی شرکت ها آخرین تولیدات و بروزترین ماشین آلات خود را جهت معرفی، عرضه و فروش به نمایشگاه آورده بودند.

با وجود برودت هوا و بارندگی شدید در ایام نمایشگاه حضور پررنگ بازدید کنندگان و مشتریان و نانوایان قابل توجه بود. به طوری که غرفه های سالن نرگس از حضور مشتریان و بازدیدکنندگان خالی نمی شد. نگاه تخصصی به صنعت نان از ویژگی های ممتاز این دوره از نمایشگاه آیفود بوده و موجب مراجعه و حضور نانوایان و فعالان این عرصه و همچنین کارآفرینان و کارجویانی بود که به دنبال ایجاد یک بستر شغلی پر درآمد برای خود و دیگران هستند.

نمایشگاه شیراز

از نکات برجسته نمایشگاه شیراز تمایل سرمایه گذاران بومی شهرهای مختلف استان فارس و حتی مراکز تفریحی و مناطق توریستی و گردشگری این استان جهت راه اندازی خط کامل پخت چند منظوره برای انواع نانهای سنتی و فانتزی بود و همچنین درخواست های بسیار برای اخذ نمایندگی شرکت صدرا پخت در شهرهای مختلف استان فارس و استان های همجوار از جمله بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کرمان و اصفهان در رزومه غرفه صدرا پخت ثبت گردید.

تیم اجرایی شرکت با تمام توان و داشتن انرژی بالا و نگاه تخصصی به مذاکره و فروش انواع ماشین آلات نانوایی چون تنور دوار رستورانی، تنور دوار سه متری و تنور دوار نانوایی در طول روزهای برگزاری نمایشگاه از هیچ کوششی فروگذار نکرده و بالغ بر 200 مورد مذاکره موفق و جمع آوری دیتابیس کامل و جامع از مشخصات و شماره تماس  بازدیدکنندگان شدند.

افق روشنی در نمایشگاه شیراز پیش روی شرکت صدرا پخت باز گردید زیرا شرکتهای معتبر و سرمایه گذاران قدرتمندی داوطلب همکاری با این شرکت شدند که نقطه قوت بزرگی در شناساندن و مطرح کردن نام صدرا پخت در صنعت نان کشور و تولید دستگاه نانوایی می باشد.

به امید موفقیت روز افزون برای تمام مردم میهن عزیزمان ایران و خصوصا تلاشگران عرصه نان که با عشق و امید به آینده روشن در این راه قدم نهاده اند.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، نظر خودرا ثبت کنید


دیدگاه خودرا ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *