Skip to content

دستگاه تنور دوار 180

دستگاه تنور دوار 180 شرکت صدرا پخت برای پخت نان (بربری و روغنی و همچنین خشکه پزی و نان تیری) در نانوایی های شخصی و حتی شرکت های بزرگ صنعتی با تعداد پرسنل بالا، پادگان ها، مراکز دولتی و ارگان هایی که دارای تعاونی مصرف هستند، استفاده می‌شود.

در ساختار دستگاه فر دوار از سنگ های چدنی با ضخامت بالا استفاده شده است. به دو دلیل مهم در این دستگاه از سنگ چدنی با ضخامت بالا استفاده می‌شود:

نگهداری طولانی مدت گرمای مشعل ها و سرد نشدن سریع سنگ

عدم پوسته شدن سنگ چدن و عمر بالای آن

حرکت پخت در تنور دوار 180 نان بربری نیز مانند تنور رستورانی 150و نانوایی ۲۲۰ چرخشی است که سرعت آن نیز از طریق تابلوی برق مخصوص انواع دستگاه پخت نان بربری قابل افزایش و کاهش می‌باشد. کاهش یا افزایش سرعت دستگاه گردان بربری به دلیل تنظیم زمان پخت انواع نان بربری، روغنی، شیرمال، قندی و حتی پیتزا است.

عموما نانوایان از دستگاه عرض 180 شرکت صدرا پخت، جهت پخت نان بربری بهره می‌گیرند اما این تنور به دلیل وسعت سطح سنگ خود قابلیت پخت نان های خشکه پزی از جمله نان قندی، نان تیری، انواع کلوچه ها و… را نیز دارد.

دستگاه دوار پخت نان بربری 180 صدرا پخت قابلیت استفاده از دو نوع سوخت، گاز و گازوئیل به سبب تعویض مشعل را دارا می باشد. چنانچه نوع سوخت گازی باشد، هر دو مشعل بالا و پایین فن دار بوده و اگر سوخت گازوئیلی باشد، مشعل پایین شیپوری و مشعل بالا فن دار می گردد. در دستگاه پخت نان بربری اتوماتیک نحوه پخت به صورت حرارت مستقیم است.

دستگاه تنور دوار رستورانی 180
kisspng-pizza-de-nuit-paris-livraison-bre066115288513884034
100028426749b0

نکات قابل توجه قبل از خرید تنور دوار

arrow

ویژگی های دستگاه دوار پخت نان بربری 180

دستگاه تنور دوار رستورانی 180

مشخصات فنی دستگاه اتوماتیک پخت نان بربری

weight

وزن

1800 کیلوگرم

flash

برق مورد نیاز

220 کیلو وات، تک فاز، 5 آمپر

power

قدرت الکترو گیربکس

5/1 کیلووات

setting 2

ظرفیت تولید

در هر 8 ساعت 900 الی 800 کیلوگرم

cube

قطر* ارتفاع

315*203

ویدئو معرفی تنور دوار سه متری نان بربری

Play Video

نحوه نصب و راه اندازی دستگاه تنور گازی پخت نان بربری و نان روغنی

تمامی دستگاههای تمام اتوماتیک نان لواش و تافتون شرکت صدرا پخت آذربایجان توسط مهندسین مجرب و کارآزموده داخلی کشور طراحی، ساخت و نصب می گردد و نصب دستگاه‌ها رایگان می باشد. همچنین با خرید دستگاه نانوایی شرکت صدرا پخت آذربایجان از ۱۸ ماه ضمانت طلایی و ۱۰ سال خدمات پس از فروش بهره مند خواهید شد.

فروش دستگاه تنور گردان بزرگ به صورت نقد و اقساطی می باشد. شما می توانید برای خرید دستگاه‌های نانوایی با مراجعه به آدرس سایت و دسترسی به شماره تماس‌‌های شرکت با ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما در تمامی روزهای هفته، آماده ارائه خدمت به شما مشتریان گرامی می باشند.

دستگاه تنور دوار رستورانی 180

سوالات متداول تنور دوار 180

شما به دو روش خرید نقدی و اقساطی می‌توانید تمامی محصولات شرکت صدراپخت همچون دستگاه تنور سه متری را تهیه کنید، برای دریافت جزییات و شرایط خرید نقدی و اقساطی می‌توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید. 

نصب و راه اندازی تنور نانوایی بربری و رستورانی کاملا رایگان بوده و به عهده شرکت صدراپخت است. پس از ارسال دستگاه خریداری شده توسط مشتری، شرکت نیروی متخصص را جهت نصب به محل کار شما اعزام می‌کند و کارشناس فنی اقدام به نصب و راه‌اندازی دستگاه و آموزش نحوه کار با دستگاه به شما می‌کند.

دستگاه تنور سه متری دوار قابلیت استفاده از دو نوع سوخت گاز و گازوئیل را با تعویض مشعل دارد، چنان چه نوع سوخت گازوئیلی باشد، هر دو مشعل بالا و پایین فن دار بوده و اگر سوخت گازی باشد، مشعل پایین شیپوری و مشعل بالا فن دار می گردد.

خیر هزینه حمل و نقل تمامی دستگاههای نانوایی چون دستگاه تنور نانوایی بربری  بر عهده مشتری است.

نظرات مشتریان

نظرات مشتریان راضی صدرا پخت

robert-godwin-SPcFpXIME6M-unsplash (2)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
بهروز نقی‌زاده
مدیر عامل نان شیرین
robert-godwin-SPcFpXIME6M-unsplash (2)
لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است
محمد قاسمی
مدیر عامل نان شیرین

نحوه خرید و قیمت تنور دوار 180

فروش دستگاه تنور گردان بزرگ به صورت نقد و اقساطی می باشد.

شما می توانید برای خرید دستگاه‌های نانوایی با مراجعه به آدرس سایت و دسترسی به شماره تماس‌‌های شرکت با ما تماس حاصل فرمایید.

مشاوران و کارشناسان فروش ما در تمامی روزهای هفته، آماده ارائه خدمت به شما مشتریان گرامی می باشند.



دستگاه تنور دوار رستورانی 180

فرم تماس

تماس با ما

راه‌های ارتباطی با کارشناسان صدرا پخت

خانم اصغری

Rate this page