Skip to content

حضور شرکت صدرا پخت آذربایجان در دهمین نمایشگاه تخصصی نان، شیرینی و شکلات اصفهان

نمایشگاه بین‌المللی اصفهان، استانداردترین مرکز نمایشگاهی کشور محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان در آبان ماه 1399 به بهره برداری رسید. فضای سالن نمایشگاهی سالن امیر کبیر بالغ بر 20 هزار متر مربع بوده و امکانات رفاهی، پارکینگ، سرویس های بهداشتی، فضاسازی مهندسی و زیرساخت های سرمایشی و گرمایشی این نمایشگاه از امتیازات آن به شمار می رود. 

همچنین کارشناسان و متخصصان صنعت نمایشگاهی اعتقاد دارند که این نمایشگاه، استانداردترین و به‌روزترین سایت نمایشگاهی در کشور به شمار می رود و زیرساخت های قدرتمندی را برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی ایجاد کرده است. این نمایشگاه در منطقه روشن دشت اصفهان ساخته شده و به لحاظ دسترسی در حلقه چهارم ترافیک شهری قرار دارد. 

حضور صدرا پخت در نمایشگاه اصفهان

موقعیت این نمایشگاه موجب همجواری و نزدیکی به چندین پروژه بزرگ از جمله اصفهان سیتی‌سنتر ، سالن اجلاس بین‌المللی اصفهان، دانشگاه آزاد اسلامی واحد خوراسگان، میدان مرکزی میوه و تره بار، راه‌آهن، فرودگاه شهید بهشتی، شهر رویاها، منطقه گردشگری شرق اصفهان و رودخانه زاینده‌رود شده است.

شرکت صدرا پخت با توجه به لزوم آپدیت بودن در میان فعالان صنعت نان کشور و همچنین تبلیغات و معرفی محصولات خود به عموم نانوایان و تلاشگران عرصه نان در آبان ماه 1401 با توجه به فراخوان شرکت نمایشگاه های بین المللی اصفهان برای حضور در دهمین نمایشگاه تخصصی نان، شیرینی و شکلات، که از 27 الی 30 دیماه 1401 بود، ثبت نام خود را قطعی نموده و تیم اجرایی را تشکیل داد. این تیم مشتمل بر اتاق فکر، گروه فنی و طراحی، واحد فروش و خدمات پس از فروش و نمایندگان این شرکت در شهرهای مختلف ایران می باشد.

بلافاصله پس از تایید حضور در نمایشگاه واحد تولید شرکت به صورت سه شیفت شروع به تولید انواع دستگاه نانوایی چون تنور دوار سه متری، تنور دوار رستورانی و تنور دوار نانوایی کرد و واحد تبلیغات در شبکه های اجتماعی و سایتهای تبلیغاتی و همچنین از طریق نمایندگان شرکت اطلاع رسانی نمایشگاه را آغاز نمود.

هدایای تبلیغاتی و طراحی غرفه انجام شده و همه اقدامات برای حضور پر شور در نمایشگاه صورت پذیرفت و با تقسیم صحیح مسئولیت ها و وظایف، هر شخص برنامه کاری خود را دریافت کرده و برای نمایشگاه آماده شد.

صدرا پخت در نمایشگاه اصفهان

دو روز قبل از شروع نمایشگاه تیم اجرایی و همچنین دستگاه های آماده شده برای غرفه، اعزام شدند تا آماده سازی و چیدمان و تبلیغات غرفه را در دستور قرار دهند و همچنین دستگاه ها را قبل از شروع نمایشگاه جانمایی کنند.

به یاری و مدد خدای متعال در روز 27 دیماه نمایشگاه افتتاح شد که با استقبال بسیار عالی و حجم بازدیدکنندگان از سراسر ایران روبرو شد. به حدی که تنی چند از نمایندگان شرکت به جمع ما پیوستند و پاسخگوی مراجعه کنندگان و بازدیدکنندگان شدند.

در نهایت در ساعت 22 شب 30 دیماه اختتامیه نمایشگاه با ظرفیت حداکثری مردم برگزار شد و روز شنبه تمامی دستگاه های داخل غرفه که در ایام نمایشگاه فروخته شده بود به مقصد اعزام و تیم اجرای از اصفهان به مقصد ارومیه حرکت کرند.

هنوز دیدگاهی ثبت نشده است، نظر خودرا ثبت کنید


دیدگاه خودرا ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *